Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 17:36 - Спомен
Автор: bubss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 227 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.07.2012 17:37


Ще си спомниш ли за мен от стара снимка в забравен нейде там албум, от мелодията на музиката тиха, от уханието на познатия парфюм?   Ще си спомниш ли за мен от нея, когато устните й те докосват и шептят, когато пръстите й галят твойто тяло и оставят белези от страст по твоят гръб?   Ще си спомниш ли за мен от нежно цвете, в букет, приготвен, за да й го подариш, от картичката розова със сърчицето, в която колко я обичаш й твърдиш?   Ще си спомниш ли за мен от вехта книга, в която ще четеш за обич и раздяла, от героинята, която сякаш ти намига от старата корица избледняла?   Ще си спомниш ли за мен от таен поглед, подхвърлен скришом от момиче непознато, от изгарящите й очи, досущ кат въглен, от изящното й тяло, от скулптор все едно излято?   Ще си спомниш ли за мен от слънчевото утро, което ще те гали, както някога го правех аз, от лъчите слънчеви, които ще те будят, от песента на птичките, напомнящи на нежния ми глас?   Ще си спомниш ли за мен от старо вино, което ще те топли в ледена самотна нощ, от стъклената чаша със следи червило, от запалената до леглото ароматна свещ?   Ще си спомниш ли за мен от дим цигарен с аромат на мързелив неделен ден, от огъня в камината запален, от пламъка на свещите на рождения ти ден?   Ще си спомниш ли за мен от уличката пуста, която всеки ден минавахме сами, от дръвчетата в гората гъста, от кафенето, в което карахме по цели дни?   Ще си спомниш ли за мен от облак в небето, напомнящ ти по форма на моето лице, от камъче, което си ритнал по шосето, звучащо като туптенето на моето сърце?   Ако си спомниш, то те моля - спри се, затвори очи и си ме представи, протегни ръце да ме прегърнеш силно и стискай здраво, докато те заболи.   Когато заболи, очите отвори си - виж как изчезва силуета мой, като видение в твойте мисли, като мираж в пустинята е той.   Тогава отпусни ръце и замисли се, спомни си щастието, дето имаше с мен, спомни си моето лице и усмихни се и представи си как ти казвам "Забрави за мен!"... 



Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bubss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9423
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930